top of page

FAQ

  • Kan ik de kleren komen passen
    Dit is mogelijk op afspraak. Normaal kan je in diezelfde week nog op afspraak komen, maar we kunnen niet garanderen dat je dezelfde dag of de volgende dag al meteen kan langskomen.
  • Hoe vallen de maten
    De maten zijn waarheidsgetrouw. Wanneer een artikel kleiner of groter uitvalt dan normaal, vermelden we dit steeds onder het artikel! TU staat voor taille unique (één maat voor iedereen) en past voor iedereen met een maatje 36 - 42.
  • Zijn de kleuren exact zoals op de foto's
    We proberen telkens een goeie belichting na te streven, maar uiteraard kan het voorkomen dat een product lichter of donkerder uitvalt dan doet vermoeden op de foto. Kleurafwijkingen zijn dus mogelijk!
  • Organiseren jullie ook homeparties
    Wij zullen regelmatig homeparties organiseren om zo het passen van de kledij ook makkelijker te maken en onze winkel wat naambekendheid te geven. Ook kan je een homeparty bij jou thuis organiseren. Wij komen dan met onze producten bij jou thuis. Vraag naar meer info via e-mail!
  • Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat nu
    Als je een bestelling plaatst ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Check eerst je ongewenste mail (spam)! Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens... 🙁 Controleer in je account of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld en of je de bestelling kan terugvinden. Kan je de bestelling niet terugvinden of heb je geen account aangemaakt om je e-mailadres te kunnen checken? Dan weet ik het ook even niet meer 😒 Stuur me in dat geval een mailtje en ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug!
  • Kan ik mijn bestelling nog aanpassen
    Het is helaas heel lastig voor mij om geplaatste bestellingen nog aan te passen, laat staan te annuleren! 🙁 De reden hiervoor is dat bestellingen direct door ons systeem worden opgenomen en doorgegeven aan de koeriers. Mocht je toch een foutje hebben gemaakt bij je bestelling mag je natuurlijk altijd zo spoedig mogelijk een mailtje sturen en zal ik bekijken wat ik nog voor je kan betekenen! In het slechtste geval is je pakje al de deur uit en moeten we het middels een retour oplossen...
  • Wat als mijn pakketje verloren gaat
    Stuur mij een mailtje op milamiran77@gmail.com! Als je pakket onderweg verloren gaat, zullen we er alles aan doen om je te helpen! We zijn echter niet verantwoordelijk voor pakketten zodra het leveringsbewijs is gegenereerd...
  • Hebben jullie gift cards
    Natuurlijk kan je die hier bestellen! Als je je vriendin, collega, ... wil verrassen met een nieuw paar oorbellen, een kleurrijke gilet, een hippe sneaker, een trendy tas of een leuk rokje... Je kan het zo gek niet bedenken 😊. De gift card blijft één jaar geldig!
bottom of page